Udhëheqësit myslimanë amerikanë po dënojnë vrasjen e personelit diplomatik amerikan në Libi, sulmet në ambasadën amerikane në Egjipt, si dhe videon anti-islamike që me sa duket nxiti sulmet. Ata thonë se dhuna nuk është përgjigje ndaj kritikave të fesë së tyre.
Dhuna në Bengazi dhe Kajro ka tronditur amerikanët – duke përfshirë amerikanët myslimanë. Një grup udhëheqësish myslimanë amerikanë u bashkuan me klerikë të tjerë në mjediset e Shoqatës Kombëtare të Shtypit, në Uashington, për të dënuar vrasjen e ambasadorit amerikan Chris Stevens.
Imam Mohamed Majid është President i Shoqërisë Islamike të Amerikës së Veriut, me qendër në Indiana.
"Ne vajtojmë humbjen e një kampioni të lirisë."
Ambasadori Stevens u vra në konsullatën amerikane në Bengazi, gjatë protestave që u ndezën nga publikimi i një filmi, ku përqeshet profeti i Islamit, Muhamed. Zoti Majid thotë se filmi e ka ofenduar.
"Nuk është gabim të jemi të zemëruar, nuk është gabim të jemi të mërzitur, sepse ne e duam Profetin. Por mënyra se si duhet të përgjigjemi është mënyra profetike, mënyra e tij, nuk është mënyra e diktuar nga njerëz të tjerë, të cilët kërkojnë të na nxisin që të kryejmë dhunë, duke shtrembëruar kështu imazhin e profetit tonë edhe më tepër."
Filmi ofendoi gjithashtu rabinin David Saperstein, drejtor i Qendrës së Veprimit Fetar të Judaizmit të Reformuar.
"Ishte realizuar për të fyer, për të tallur, për të denigruar, për të përqeshur fenë në një mënyrë, që duhet të ishte e qartë për autorët se kishte të ngjarë të nxiste dhunë. Për më tepër filmi u publikua në një moment të veçantë, në 11 shtator, dhe ky veprim është shumë i neveritshëm."
Protesta të ngjashme ka patur dhe më parë. Në vitin 2008, në Indonezi, dhuna shpërtheu si përgjigje ndaj një filmi të një politikani holandez që sulmoi librin e shenjtë të Islamit, Kuranin.
Haris Tarin është Drejtor për Uashingtonin i Këshillit të Çështjeve Publike Myslimane, një grup që promovon integrimin e myslimanëve në shoqërinë amerikane. Ai thotë se ekziston një grup i vogël, por i përkushtuar, i shoqërisë amerikane që është duke u përpjekur të diskretitojë Islamin.
"Ata nuk janë duke u përpjekur të nxisin mirëkuptim, marrëdhënie më të mira, demokraci. Ata përçmojnë, nxisin urrejtje dhe përpiqen të izolojnë komunitetet amerikane myslimane, si dhe dëmtojnë marrëdhëniet midis SHBA-së dhe vendeve me shumicë myslimane."
Tarin thotë se trazirat në Libi dhe Egjipt u nxitën nga filmi, por, shton ai, protestuesit e kanë gabim nëse mendojnë se Amerika është anti-myslimane.
"Mesazhi i fundit që dua t’u dërgoj vëllezërve tanë në botën myslimane është se myslimanët në Amerikë janë një komunitet me gjallëri që gëzon lirinë fetare në maksimumin e saj."
Këta udhëheqës fetarë thonë se ky nuk është një konflikt midis Islamit dhe Amerikës, por mes grupeve ekstremiste që duan të nxisin një konflikt të tillë.
Dhuna në Bengazi dhe Kajro ka tronditur amerikanët – duke përfshirë amerikanët myslimanë. Një grup udhëheqësish myslimanë amerikanë u bashkuan me klerikë të tjerë në mjediset e Shoqatës Kombëtare të Shtypit, në Uashington, për të dënuar vrasjen e ambasadorit amerikan Chris Stevens.
Imam Mohamed Majid është President i Shoqërisë Islamike të Amerikës së Veriut, me qendër në Indiana.
"Ne vajtojmë humbjen e një kampioni të lirisë."
Ambasadori Stevens u vra në konsullatën amerikane në Bengazi, gjatë protestave që u ndezën nga publikimi i një filmi, ku përqeshet profeti i Islamit, Muhamed. Zoti Majid thotë se filmi e ka ofenduar.
"Nuk është gabim të jemi të zemëruar, nuk është gabim të jemi të mërzitur, sepse ne e duam Profetin. Por mënyra se si duhet të përgjigjemi është mënyra profetike, mënyra e tij, nuk është mënyra e diktuar nga njerëz të tjerë, të cilët kërkojnë të na nxisin që të kryejmë dhunë, duke shtrembëruar kështu imazhin e profetit tonë edhe më tepër."
Filmi ofendoi gjithashtu rabinin David Saperstein, drejtor i Qendrës së Veprimit Fetar të Judaizmit të Reformuar.
"Ishte realizuar për të fyer, për të tallur, për të denigruar, për të përqeshur fenë në një mënyrë, që duhet të ishte e qartë për autorët se kishte të ngjarë të nxiste dhunë. Për më tepër filmi u publikua në një moment të veçantë, në 11 shtator, dhe ky veprim është shumë i neveritshëm."
Protesta të ngjashme ka patur dhe më parë. Në vitin 2008, në Indonezi, dhuna shpërtheu si përgjigje ndaj një filmi të një politikani holandez që sulmoi librin e shenjtë të Islamit, Kuranin.
Haris Tarin është Drejtor për Uashingtonin i Këshillit të Çështjeve Publike Myslimane, një grup që promovon integrimin e myslimanëve në shoqërinë amerikane. Ai thotë se ekziston një grup i vogël, por i përkushtuar, i shoqërisë amerikane që është duke u përpjekur të diskretitojë Islamin.
"Ata nuk janë duke u përpjekur të nxisin mirëkuptim, marrëdhënie më të mira, demokraci. Ata përçmojnë, nxisin urrejtje dhe përpiqen të izolojnë komunitetet amerikane myslimane, si dhe dëmtojnë marrëdhëniet midis SHBA-së dhe vendeve me shumicë myslimane."
Tarin thotë se trazirat në Libi dhe Egjipt u nxitën nga filmi, por, shton ai, protestuesit e kanë gabim nëse mendojnë se Amerika është anti-myslimane.
"Mesazhi i fundit që dua t’u dërgoj vëllezërve tanë në botën myslimane është se myslimanët në Amerikë janë një komunitet me gjallëri që gëzon lirinë fetare në maksimumin e saj."
Këta udhëheqës fetarë thonë se ky nuk është një konflikt midis Islamit dhe Amerikës, por mes grupeve ekstremiste që duan të nxisin një konflikt të tillë.